Veelgestelde vragen

We doen ons best om u zo volledig mogelijk te informeren over de seminars en webinars die we bij TD Education aanbieden. Heeft u desondanks nog vragen over onze diensten of over een van onze leveranciers, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Hieronder helpen we u alvast op weg met antwoorden op een aantal veelgestelde vragen.

Nee, de inschrijvingen zijn gelinkt aan een persoonlijk account dus iedere deelnemer dient zich apart aan te melden.

Uw klantnummer kunt u vinden op een factuur van Tech Data. Heeft u geen factuur bij de hand? Neem dan contact op met het Sales team van Tech Data of bel naar 088 1334 000.

U kunt uw registratie zelf annuleren via de TD Education website. Ga hiervoor naar het event waarvoor u zich heeft ingeschreven en klik op de button ‘Schrijf mij uit’. U ziet meteen uw gewijzigde status op de website en u ontvangt een bevestiging via mail. Als u zich uitschrijft betekent dat automatisch dat de persoon bovenaan de wachtlijst uw plek inneemt.

Geen probleem, u kunt heel eenvoudig een nieuw wachtwoord opvragen. Klik rechts op de pagina op ‘Inloggen’ en klik vervolgens onder het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’.

Dit betekent dat er al een account geregistreerd is met dit e-mailadres. U kunt hiervoor een nieuw wachtwoord aanvragen door onder het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken.